top of page

דקה למחשבה

כשמלאני פרקינס התחילה את הדרך שלה, היא בכלל לא כיוונה להקים חברה ששווייה עשרות מיליארדים. היא הייתה סטודנטית באוסטרליה שזיהתה קושי: עיצוב גרפי היה מסורבל, יקר ומורכב.

כדי לפתור את זה, היא הקימה יחד עם שותפה סטארט-אפ קטן שנקרא Fusion Books פלטפורמה ליצירת ספרי מחזור דיגיטליים.


משם נולדה ההבנה שאפשר לעשות אותו הדבר בקנה מידה עולמי - להנגיש עיצוב לכל אחד.

כך נולדה Canva.

אבל הדרך לא הייתה פשוטה: פרקינס ושותפיה נדחו מעל 100 פעמים על ידי משקיעים. בכל פעם נאמר להם שהרעיון גדול מדי, שאי אפשר להתחרות בענקיות כמו אדובי, שאין סיכוי.

הם לא ויתרו. עם כל דחייה הם שיפרו את הפיץ', חידדו את המודל העסקי וחיפשו עוד דלת להיכנס ממנה. בסוף, כשהגיעה ההזדמנות הם כבר היו מוכנים.


היום קנבה היא אחת הפלטפורמות החדשניות בעולם, עם מאות מיליוני משתמשים ושווי של מעל 40 מיליארד דולר.


המחשבה שלנו:

כמה פעמים אנחנו עוצרים אחרי דחייה אחת או שתיים?

הסיפור של קנבה מזכיר לנו שחדשנות זה לא רק רעיון, אלא בעיקר התמדה, חידוד מתמיד של הדרך, והאמונה שה"לא" שקיבלנו הוא רק שלב 1 בדרך ל"כן".

 
 
 

תגובות


bottom of page